Tuesday, February 9, 2010

KAWAN ATAU LAWAN


Kawan atau lawan? Menarik poster ni. Insyaallah mingu depan POH akan perform di Indonesia. Tujuan POH kesana untuk cari Kawan baru dari sana.
Kawan, (mendalam maknanya). Dengan kawan aku kenal apa itu persahabatan sebenar. Dengan kawan gak aku kenal apa itu lawan sebenar. Tapi aku percaya kebanyakan kawan-kawan aku memang menghargai persahabatan yang memang dah terjalin lama. Kawan atau Lawan?

5 comments:

Si Jambi Darat said...

gud luck korang!! sorry x dpt join..
aku dah mula menulis kembali kat Jambi Darat..hehehe

paranoid of death said...

Thanks mr endy...aku tiap2 hari bukak blog ko..hehehe..menungu dan terus menunggu..hehehehe.. selamat bro..

~Sasha Farina~ said...

kawan lah. dah lebih 20 tahun kawan kan...

Nas Plague said...

tajuk dia buatkan aku seriau... :P hahaha... :P

paranoid of death said...

Sasha: hahaha memang le kawan..sape yang makan cili dia la terasa pedas..kekeke.

Naz: tu la pasal..tajuk dia mmg dalam maksud dia. Tapi aku tak amek kisah..kita balun jek..hehehe