Monday, February 1, 2010

Arsenal tewas 3-1 :(

Aduss.. aku agak kecewa ngan permainan Arsenal semalam. Dah la pertama kali aku tengok bola ramai2 ngan member ofis kat kedai mamak. Sampai jam 10mlm ahli2 tegar berbaju merah dah ada melepak di Hartamas Square. Inilah pertama kali aku tengok dekat kedai makan. Selalu layan kat rumah jek. Memang betul feel dia lain macam skit bila tengok dengan kawan2 dan orang ramai yang kita tak kenal. Marah ada, lawak ada...marah sebab diaorang ni over sangat. Rilax2 sudeyh..yang lawaknya..macam2 reaksi muka boleh tengok. oooohh..arrggghhh..aduhhh..adisss...budusss..benga#$^..semua perkataan keluar.heheheh.sampai arini aku dok tersengih jek bila tengok telatah orang yang tengok semlm. Best gak sekali sekala layan tengok bola kat kedai mamak.

Semalam nye game..memang aku puji MU nye cara main. Aku kasi 10 markah pada Nani. Memang patut pun dia dapat "player of the match". Memaang terbaik. Rooney pun bagus..Walaupun aku tak sokong MU, tapi aku puji cara permainan diaorang. Tahniah! Arsenal, hangpa kena kerja keras... :)

No comments: