Friday, February 27, 2009

NEW Tee Coming soon & POH recording

Awal tahun ni memang sibuk.. AKu nak buat projek sindri pun banyak yang tak sempat. AKu cuba curi2 masa band dan projek sindri. Mingu ni masuk Singapore untuk recording. harap2 semua berjalan lancar. Rasa rugi plak tak dapat nak practise ngan rakan2 lain. Practise kat rumah sorang2 bosan sey... Sambil tu aku bikin design tshirt ni.. Lately ni suka plak aku buat tshirt dalam 3D kaler.. Guna 3 kaler yg berbeza, print kan bertindih-tindih tapi guna registration yang berbeza. Selalunya kalau print sindri bleh le dapatkan print macam tu. Saje2 bosan2 aku bikin le 1 untuk diri sendiri. Blom ada plan untuk jual.. Insyaallah akan datang.

2 comments:

Ahmad Afif said...

salam azmal
mau tanya sket
t shirt poh yg kat dalam website tu dah bikin belom?
kalau dah ada jula kt mana?

Anonymous said...

how do you print that?Do you have own printer?