Friday, January 2, 2009

Selamat Tahun Baru

Selamat semuanya..tahun baru ni..mcm biasa..semua ada azam baru..so sama la ngan aku... alhamdulillah tahun lepas nye azam ada yang aku capai..dan ada gak yang aku tak dapat nak capai..hehehe...jadi ini tahun pak cik kena bayar libih..(kira kuat main pun mau kuat) hehehe..tahun ni nak travel lebih skit.. plan bulan 8 ke Bandung.. insyaallah jadi.. tiket sudah amek..cuma cuti jek tak isi gi.. tak pedulik.. janji bulan 8 aku kuar.. Untuk azam yang lain..insyaallah akan dicapai... harap2 tahun baru ni semuanya berjalan lancar.. AMIN..

5 comments:

KOMIK CLOTHING said...

muehehehehheheh,,,,bleh folow x?

iyan said...

penantian aku dah nak berakhir mal...
dari bulan may aku tunggu...
bole gila!

keje?
aku nk mintak ko bwat blok baju...

paranoid of death said...

KOMIK clothing - kekeke..bleh2 tada hal nye..

iyan-hehehe..boleh2.. tada hal. design pe ek?

iyan said...

design simple...
font jek...
size A4...
blok ade kat jb...
alu tertinggal...
nnti papehal aku PM ko...

Si Jambi Darat said...

selamat tahun baru bro..

barangan terpakai untuk dijual, sila klik http://the-good-old-things.blogspot.com