Thursday, January 22, 2009

Nasi Ambeng..meleleh..



Kedai ni baru semingu dibuka. Terletak kat area Cheras. Dekat ngan Jusco Maluri. Sebelah ngan JPN. Time tengahari, gila ramai orang.. Kalau cepat dapat le pekena nasi ambeng kat sini. Harga RM4.80. Memang berpatutan. Mana taknya, hidangan nasi bersama ayam masak rempah atau ayam masak kicap, sayur goreng, serunding kelapa dan ikan masin.. Memang puas hati. Plak pekena ngan air soya cincau..pergh..memang sodap.. kerugian hanya RM1.50 untuk air. Kalau korang nak pekena roti bakar ala-ala kopitiam pun ada gak. Datang ngan set. Kalau bahgian malam plak, ada sediakan makanan western. Burger dengan daging burger nye buatan sendiri. Home made burger. Harga pun berpatutan.. Sebab setiap burger dihidangkan sekali dengan fries. So, agak2 nak chill kat situ pun kira cun le. Sebab dia open air. Student2 ramai yagn berpleseran. Agak naik cari jodoh pun boleh..hehehe.. So kalau agak2 datang area KL tu, singgah le yek..heehhe

12 comments:

Si Jambi Darat said...

wah.ni ke kedai mak ko yg baru bukak tu? amet ada citer kat aku...kalo aku dtg KL pasti aku nak lepak kat situ..

paranoid of death said...

Endy: ha ah bro..hehehe...dijemput dtg bro..hehehe

Anonymous said...

aku lihat posting atas aku rasa lapar. aku lihat posting bawah aku rasa sedih dan bersyukur

paranoid of death said...

Qarmadharma: nick ada mcm Shelter la..hehehe..tu la kan..bersyukur gak aku sebab dikurniakan rezeki..bila mau pekena..hehehe?

Endy:apa barang baru kat ko nye kedai? kasut rare2 ada tak?

iyan said...

eleh...
xnak bitau kedai mak...
nnti aku dtg...
kalo ko ade sekali lg best!

KOMIK CLOTHING said...

perghhh...ini nasik ambeng memang sedap,memang pure jawa punya nasik ambeng..perghhhh...

eh,aku belum makan kan mal?hahahhha...tapi memang sedap lah...sudah pasti apa...heheheh

Nas Plague said...

aku tau tempatnyo... mmg cara... :)

en_me said...

nasi ambeng tewww.. me suker me sukerrr..

KOMIK CLOTHING said...

saya juga tau dimana tempatnya...tesco ek mal?hehehhehe

paranoid of death said...

Rakan2 semua kalau ada masa ke KL, sila le singah..hehehe..

Sasha Farina said...

sedapnyer. . . jauh laa mal. kalau dekat dah tentu aku dah datang. . .

paranoid of death said...

hehehe..takpe..nanti aku tapau kan utk ko ke Harsha..hehehe