Tuesday, December 9, 2008

Tee Print untuk Arul Corepeps


Artwork tu dari Arul Corepeps. Arul aku kenal masa art exhibition bersama KARYA. Masa tu Weird Art yang organize kat MCPA hall KL. Mamat ni seorang arkitek. Tapi minat mendalam dalam bidang seni reka grafik. Jadi masa lapang dia memang le melukis je. Dia ada hasil kan beberapa Art Zine. Dah isu 6 dah kalau tak silap aku. Ni nak masuk 7 dah. Memang rajin. Walaupun dah berumah tangga dan ada anak. Masih ada masa untuk buat zine. Memang aku tabik hormat kat dia atas kerajinan dia. Pernah gak berkolaborasi bersama dengan dia masa RANTAI art event tahun lepas. Tahun di pelawa juga, tapi aku baru tukar kerja. Kerja amat le banyak (kekeke alasan). Insyaallah tahun depan aku join ya bro.. Tahun ni aku tak dapat nak join. Dapat print kan baju untuk Corepeps pun dah cukup baik dan aku betul2 honored sebab dia kasi aku peluang untuk print kan baju untuk label dia. Nanti aku post kan zine2 yang dia dah hasilkan..Selamat. Hari Raya Qurban

No comments: