Tuesday, December 2, 2008

Steven bersama pokok kelapanya


1st time aku dengar lagu band reggae dari Indonesia ni dari Ipin. Peminat tegar. Tak sangka masa permulaan ke Jakarta sama ngan Ipin, Naz ngan Muiz kita orang check in kat rumah tumpangan dekat area jln Jaksa, kota Jakarta. Kebetulan kedai jualan stuff Steven & Coconut Treez terletak betul2 dekat ngan tempat hostel kitaorang. Tapi nasib tak menyebelahi kitaorang. Tak dapat nak jumpa Steven. Sempat gak le aku beli album diaorang dan t-shirt. Rugi rasanya masa tu tak dapat jumpa face 2 face.
Tak sangka gak rezeki nak jumpa band reggae ni termakbul. 29hb lepas kitaorang dapat perform 1 stage ngan Steven. Pergh..memang tak sangka betul.. rezeki2.. Walaupun tak puas tengok diaorang main, hanya 2 lagu je..(kesian siot ngan band Steven) tapi dapat bergambar pun jadik la..hehehe.. so pada sesiapa peminat lagu.. cari le album Steven ni..memang best.. tak jemu ku dengar..heheheh

7 comments:

Nas Plague said...

mal... muka lebih kurang ler... kekekeke...chis... time aku nak amik gambar dgn dia.. ada jer menyelit... jadi aku tak nak letak kat blog... kekekeke

paranoid of death said...

kekeke..tu la ek.. si monz pun ckp gak..kekeke..tinggal nak rasta je..kakaka..time aritu aku tak kasi chance..peduli..janji dapat bergambar ngan dia..hehehe

xzerox said...

sial, jeles aku!!!

pasni nak main band ska lah plak, xnak dah main disko disko nie...kakakkkakaka,

siallah, ada jer nak kene tulis word verification, mcm nak hiris topop punya number plak.

paranoid of death said...

kekeke..kudut..asal ko tak guna nama betul..kekeke.. ok pe main band mcm Robot asmara..lagi best..awek ramai tengok..kakakka...ko kan suka.hehehe..

xzerox said...

mmg suka sebenarnya, saja wat wat ckpp xsuka...kakakakakkakakakka

wei, paranoid of death tuh nama betul kao ker..eleh ckp orang..kakakkak

paranoid of death said...

kekeke..kudut.ye takye poyo gak ek?

xzerox said...

baca blog aku kalau ko dirt jumper!