Friday, November 14, 2008

Software-asli.com



Gambar ni aku surf kat http://creativity-online.com/
Kreatif.. Hasil ilham dari orang Indonesia... menunjukkan penggunaan perisian Adobe Photoshop. Tools yang ada diadalam perisian digantikan dengan kotak dan peralatan buangan. Kat bawah tu aku ada list kan orang2 yang bertanggungjawab menghasilkan imej kat atas tu :

Client: Software-asli.com
Agency: Bates 141, Jakarta
Creative Director: endra lesmono,
Hendra Lesmono
Art Director: Andreas Yunus,
Irawandhani Kamarga
Copywriter: Darrick Subrata
Photographer: Anton Ismael

6 comments:

Nas Plague said...

mal nie dalam mac ke?... gilo lah... skrg kau pakai screen nie eh?

paranoid of death said...

ha ah la naz..memang besar gile baban..heheheh...syok habih layan REDtube..kekekkee....

Jimbo said...

power.

paranoid of death said...

okeh syed..aku dah check it out dah..terbaik!!!

Mr Jimbo..sayang ko..kekeke

Si Jambi Darat said...

aku tag ko..hehehe

paranoid of death said...

Jambi Darat- bro..tag tu apa bro..kekekke..aku ni buta IT skit..heehehehe...