Friday, November 28, 2008

GUA NAK BERANGAN BEB


Hari tu aku mimpi beb. Dapat cek RM 100,00.00 . Pergh, bila terjaga aku terus berangan yang aku ada cek tu. Terus aku gi bank in kan. Kasi parent aku sorang RM10 ribu. Kasi abang ngan adik aku sorang RM5 ribu. Pergh..hepi tak ingat haritu. Terus aku gi bank in RM50,000 dalam ASB aku untuk simpanan masa depan. So kat tangan aku ada lagi RM20,000. Dengan hepi yang tak ingat aku terus gi kedai beskal kat Taman Tun. Sambar 1 dirt jump bike. hehehe.. Ni si Kudut ngan Naz le punya pasal aku leh terjebak dalam arena beskal yang mahal nak mampus tu..hehehe.. Dut..pe citer beb..aku dah kuar beskal ni..Ko bila gi bro..hehehe..(berangan dlu beb) So minggu depan, aku plan nak balik Jb kasi Si sarIPIN dan al Sontot hati panas tengok beskal aku. Amacam bro ada brani ka.. Kasi downhill dekat Pasir Gudang..
(Ni cerita ni angan2 aku beb dan aku tau satu hari nanti cek yang aku buat tu akan aku dapat dan aku akan kotakan kata2 aku yang baru aku tulis tadi.)HEHEHE! Untuk kudut..ko jangan jeles ee tengok beskal aku nanti..hehehe

2 comments:

xzerox said...

perghhhhhh...nasib baik mimpi..kalau tak ...mesti aku ketinggalan lg...selamat selamat...ko ada tulis dirt jump, nmpak sngat ko berminat dgn dirt jump..cayalah..downhller xbest( maaf nas,ipinn ontot)

paranoid of death said...

kekeke..siot je dut..aku mmg minat DJ..tapi takde hal nye..sme leh layan..tapi aku rasa mimipi aku tu mcm realiti beb..hehheeskali tu betul beb..hehe