Friday, October 24, 2008

Gue kirja tempat baru beb..

Pergh..akhirnya dapat gak aku keje tempat baru..15hb October aritu aku mula kerja di KFC Holdings sebagai pencacai pereka grafik untuk KFC,Pizza Hut dan Ayamas.. 2nd day kerja dah melambak..tapi best..aku suka..Satu motivasi untuk aku datang kerja sebab kat sini ada gym..hehehe...boleh le aku angkat berat..kuakuakua..mula2 je kot aku bersemangat..lepas tu hampeh..mudah mudahah ni la tempat kerja aku yang terakhir...Penat dah tukar kerja..Tempat kerja yang lama banyak meningalkan kesan mendalam pada aku..Almaklumla..tak pernah kerja tempat company besar.. Aku harap tempat kerja ni last le..hehehe..sebelum aku jadi seorang ahli perniagaan yang berjaya..hehehe..tak pun ahli nujum yang berjaya.. So..good luck untuk aku dan tahniah unutk diri aku sebab dapat kerja kat sini..aku gi masuk gym dlu..nak gi main ping pong..heheheh..angkat borat tak larat den..daaaa

7 comments:

Nas Plague said...

mal... gym tu aku bagi sebulan jer.. pastu maleh dah.. :P hehehe

Shafiq Mustapa said...

ni gym yang seberang jalan sultan ismail tu ke?

Si Jambi Darat said...

mal..snack plate 1..hehehe

paranoid of death said...

Naz..ye tak ye gak..masuk gym jek trus masuk tpt tv..layan tv dlu..kekekek..tak pun tengok org ngah aerobik..hehe..

sicksand..ha ah le bro..dekat KFC holdings tu le..hehehe..yang penting free..hehehe

endy..siap bos..nanti aku kasi ko coupon discount..heheheh

Si Jambi Darat said...

wah..ada kopun eh.cun2..nak banyak2..hahaha

paranoid of death said...

si jambi darat...wokeh..nanti aku kasi..hehehe

.miss daimen. said...

wah bestnye bley dapat kupon..
hehehe..
masa ein practical kat JCorp slalu dpt kupon free..