Wednesday, September 24, 2008

Poster For Plague Of Happiness

Photo shot ni diambil oleh rakan yang memang talented dalam pengambilan foto sukan xtreme. Mamat ni pernah kerja di Revolution dan 3X. Aku memang suka tengok shot2 dia. Kebanyakan shot2 aksi dia memang menarik. Haizan nama dia. Memang talented. Untuk shooting ni. Kitaorang shoot di kilang yang dah nak roboh di Pasir Gudang JB. Banyak shot yang dibuat untuk promosi album Plague. Lepas dipilih dan ditapis, gambar ni dipilih untuk poster promosi album plague. Edit lebih kurang, lepas tu aku place ke dalam Illustrator dan buat sedikit illustration dan penggunaan typo untuk poster ni. Konsep masih sama macam cover album. Bayangan 6 orang KAWAN masih digunakan. Next aku post gambar cover CD untuk plague plak.

2 comments:

sandalkoyak said...

uhu... aku nak poster nih. poster aku dah koyak lew~ ahai... sdeynye... mal, ko print lagik skeping poster nih xleh ke?? ngeeeeee~

paranoid of death said...

uhu..din..nanti aku kasi kat ko le..ada gi kat umah..hehehe..tapi yg koyaknye gak le..hehehe