Friday, January 22, 2010

AKu dah berubah ke?

Aduss.. aku dah berubah ke? Dia kata aku dah berubah.dah tak macam dulu. Dah jarang luahkan kata kasih sayang. Aku dah berubah ke? Aduss.. Mungkin aku tak sedar apa yang aku buat selama ni ada sikit menyinggung perasaan dia. Tapi.. aku tau diri aku... Aku tak pernah berubah. Aku tetap sama seperti dulu. Mungkin aku tak tunjuk kasih sayang aku pada dia kot. Minta maaf sebab aku mungkin dah berubah. Tapi percayalah aku tetap sayang. Aku tetap suka. Yang penting hati dan perasaan aku tak pernah berubah, walaupun banyak dugaan yang aku hadapi. EEeeeewaahhh!!!

2 comments:

Ana, Malaysia said...

BIG changes....................... frm 6 yrs back...

Anonymous said...

dah enam tahun ek korang? kejap je masa berlalu.. bile lagi?? -imah (taktaula kenal lagi ke tak ;D)